събота, 31 декември 2011 г.



И късметчета за всички-малки,средни и големи.А в късметчетата има една голяма тайна-всички са с паричка:))))Когато бях малка баба ми слагаше странни късмети в баницата,например ''кокошките''....!На мен не ми трябваха кокошките!!!!!Обикновено ми пробутваха ''учението''.Ама аз си ''се учех'',защо трябваше да ми напомнят за задълженията на празника? Една година пък изчезна парАта.Така и не разбрахме дали баба ми я беше забравила/имаше и опция да и е досвидяла:))))/ или някой от възрастните я беше глътнал без да усети.С братовчедката ми бяхме разочаровани,защото незнайно как,в нашите парчета все се намираше паричка,та си я очаквахме.Разбира се бяхме обезщетени веднага и в брой,но.....Не беше същото,като да извадиш мазна пара от баницата.И други такива случки разни.Та,затова днес всеки ще получи паричка-символ на късмет,благополучие,увереност,стабилност.Казах!

Няма коментари: